Banketbakker gezocht

  • Rens Geisterfer

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar een banketbakker die zelfstandig kan werken in onze bakkerij. We zijn een klein team met gezellige meiden. Wij zitten in hartje Amsterdam. En de werkzaam heden die je zou moeten verrichten zijn het maken van nat gebak wat opmaak gebak, half fabricaat producten en het mooi maken van de toonbank. Je begint van 6.30 tot klaar dit is gemiddeld tot 15.00 . Lijkt het je wat neem dan spoedig contact met me op.

    Met vriendelijke groeten,

    Rens Geisterfer

    0652683846

  • Johanna de vree

    Beste Rens,

    Is deze vacatuur nog open?

    Ik heb er wel interesse in.

    Vriendelijke groet,

    Johanna de Vree

  • Invalbakkermike

    Zit u omhoog met personeel dat op vakantie is? Heeft u een langdurig zieke werknemer? Heeft u een extra paar handen nodig bij de productie van bijvoorbeeld uw paasstollen?

    Mijn naam is Mike de Jong, ik ben een super enthousiaste, creatieve en zelfstandige Allround Brood en Banket bakker, met flink wat ervaring met Nederlandse producten, maar ik heb ook werkervaring opgedaan in Curacao en in Amerika, mijn specialiteit is Rustieke (Desembroden) en andere creatieve producten.

    U kunt mij tegen een scherp Tarief inhuren voor een aantal dagen, weken of maanden, het is maar net voor hoelang u iemand nodig heeft!!

    Email mij als u interesse heeft : mikedejong@zonnet.nl