Brood en banketbakker zoekt werk

• Gerard Ton

Hallo ik ben Gerard Ton en per 1 januari 2002 ben ik vrij om ergens anders te beginnen wie weet wat ,wie heeft wat

Ik heb ruim 17 jaar bakkerijervaring ik zou heel graag in de regio Utrecht willen werken.

Ik ben brood en banketbakker ,ik ben 37 jaar en wil graag aanpakken.Ik ben er niet vies van om hard te werken en weet misschin nog wel leuke ideeën voor nieuwe producten. Als je wat weet neem dan contact op.

Alvast bedankt.

• John Heemskerk

Hoi Gerard,ik werk bij Quality Bakers Utrecht,en we zoeken nog mensen voor in de bakkerij.

De produktieleider gaf aan dat hij geen mensen kon krijgen,dus als je een keer wilt komen kijken,geef dan een reactie terug en ik zal het op de zaak regelen.

Ik ben John Heemskerk(zoon van een bakker)heb 8 jaar kleinbedrijf gedaan,en inmiddels zit ik hier alweer 11 jaar.(ik ben 36)

Mijn functie is ploegenchef(meewerkend)en de ploegen bestaan uit :

1 deegmaker / 1 kleinbroodman / 1 opmaker (chef) / 1 ovenist / 1 tot 2 bussenman.

We werken in een drie-ploegen dient en starten op dit moment op Zondag om 11.00 uur op en eindigen op Vrijdagnacht om 2400/0100 uur.

Dagdienst gedurende 1 week van 0700-1500 uur

Avonddienst ,, ,, 1500-2300 uur

Nachtdienst ,, ,, 2300-0700 uur

Dit zijn globaal de tijden,ze kunnen natuurlijk afwijken,bijv. als je alleen dag en avonddienst loopt .(dit doen ook twee mensen)

Kijk maar even wat je wil,je moet ook wel op Zondag willen werken.

groeten en tot …..Gerard Ton schreef:

>

> Hallo ik ben Gerard Ton en per 1 januari 2002 ben ik vrij om

> ergens anders te beginnen wie weet wat ,wie heeft wat

> Ik heb ruim 17 jaar bakkerijervaring ik zou heel graag in de

> regio Utrecht willen werken.

> Ik ben brood en banketbakker ,ik ben 37 jaar en wil graag

> aanpakken.Ik ben er niet vies van om hard te werken en weet

> misschin nog wel leuke ideeën voor nieuwe producten. Als je

> wat weet neem dan contact op.

> Alvast bedankt.

• John Heemskerk

Gerard Ton,Ik ben John Heemskerk en ik heb jouw bericht beantwoord,alleen heb ik het bericht per ongeluk ingevoegd.Dus om te zien wat ik schrijf moet je even op de prikpagina kijken,tot schrijfs.

• Echte Bakker Jan van der Eijk

Beste Gerard,

Wij zijn een middelgroot-kleinbedrijf en wij zijn op zoek naar een brood/banketbakker per 1 januari 2002. Onze bakkerij is gevestigd in Haastrecht.

Mocht u interesse hebben, neem dan met ons kontakt op.

Tel : 0182-501208

Met vriendelijke groet,

Arjan van der Eijk.

Echte Bakker Jan van der Eijk.