laten bezorgen van banketletters

• Jacqueline

Hallo,

Nu het weer bijna Sinterklaas is, moet ik voor alle personeelsleden banketletters bestellen bij de plaatselijke bakker. De meeste banktletters worden op kantoor uitgedeeld. Voor de buitendienstmedewerkers lukt dat niet altijd. Heeft iemand een suggestie hoe ik die kan laten bezorgen? Eén buitendienstmedewerker woont zelfs in België en de rest gewoon verspreid over Nederland. Het zou handig zijn als er een soort ketensysteem bestond, net zoals bijvoorbeeld Fleurop voor bloemen, maar voor bakkers heb ik nog nooit van zoiets gehoord (dus bestellen bij de plaatselijke bakker en bezorgen via een bakker in de buurt). De bakkers die ik gebeld heb willen wel een partij banketletters bezorgen, maar niet één. Wie heeft een suggestie?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Jacqueline

• r.dammers

neem maar contact op met top-bakkers uit apeldoorn deze organisatie heeft bakkers door heel het land

succes roland

• Bart van Gelder

Als medewerker van de landelijke organisatie Stichting Echte Bakkersgilde, met 500 verkooppunten in heel Nederland denk ik dat wij deze klus zeer zeker aan kunnen. Bel gerust 0317 42 43 42

of kijk op www.echtebakker.nl

Groeten,

Bart van Gelder

Marketing consulent

• Jaime Dubbeling

Het is nu wellicht wat te laat, maar probeer het volgende keer eens bij Banketbakkerij Specker in Rotterdam (info@specker.nl). Daar spreekt u 1 prijs af, en dan regelen zij daarna het vervoer. Ook paas- en kerst paketten kunnen zij erg goed, en ze staan bekend met grote kwantiteiten te kunnen werken. Echt aan te raden!

Met vriendlijke groet,

Jaime Dubbeling

• Herman Specker

Als u volgend jaar contact met ons opneemt (nu is het wat laat) is dit voor ons geen enkel probleem. Een goede kwalitatieve letter in elk kwantum te maken en te verspreiden door heel nederland tegen 1 vast tarief

Met vriendelijke groet

Herman Specker

Banketbakkerij Specker RotterdamJacqueline schreef:

>

>