Kennis en informatie gevraagd !

• Bas

Hallo,

Ik ben Bas en op dit moment studeer ik nog. Mocht ik hier ooit nog een keer mee klaarkomen, dan heb ik plannen om een bepaald soort formule op te zetten. In deze fomule wil ik op een zo klein mogelijk oppervlak broodjes afbakken en opvullen met beleg. Deze broodjes zijn bedoeld voor directe consumptie.

Deze formule die zich nu nog in een pril stadium bevindt, wil ik graag na mijn studie in de praktijk gaan brengen. Ik ben op dit moment via allerlei kanalen aan het proberen om informatie te krijgen om de formule verder vorm te geven.

Dit moet uiteindelijk leiden tot een ondernemersplan wat ik na mijn studie in de praktijk kan gaan brengen. Om dit allemaal te kunnen verwezenlijken ben ik op zoek naar alle informatie die ook maar enigzins verband houdt met deze zaken. Kunt u mij wellicht verder helpen om aan informatie te komen of heeft u zelf veel kennis op dit gebied, laat het mij even weten via de mail. Ik zou het zeer op prijs stellen wanneer u mij verder zou kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Bas Koenen

bas_koenen@hotmail.com

• Molenaar Food Finish

Hallo Bas.

Wij kunnen jou als bedrijf de oplossing bieden om een succesvolle formule op te starten.

Als importeur van de Quickfill hebben wij de oplossing voor om broodjes enz te vullen met èèn Apparaat zodat je maar een bepaald assortiment aan broodjes hieft te maken.

Voor verdere informatie,

Molenaar Food Finish

Nijverdal

info@mffnijverdal.nl

PS: Succes met jouw studie.

• Richard

Bas

We zijn er al 6 jaar succesvol mee bezig!!

Dus zo pril is de formule niet.

gr. richard