Broodbakmachine voor particulier

• Jaap van Delden

Ik wil beginnen met thuis broodbakken: wat is nu kwalitatief een goede machine hiervoor? Wie heeft ervaringen/ tips? Alvast erg bedankt!

Jaap van Delden

• Michael

Die zijn er niet. laat dat maar aan de warme bakker over.Jaap van Delden schreef:

>

> Ik wil beginnen met thuis broodbakken: wat is nu kwalitatief

> een goede machine hiervoor? Wie heeft ervaringen/ tips?

> Alvast erg bedankt!

> Jaap van Delden

• Jaap van Delden

beste michael,

ik heb al vele lekkere thuis gebakken broden gegeten dus ik ben het niet met je eens. Jij succes met je warme bakker: ik ga zelf met veel plezier heerlijke broden bakken en met veel plezier heerlijke zelf gebakken broden eten in een huis dat naar heerlijke zelf gebakken broden ruikt!!!

misschien dat bakkers wat concurrentie voelen van de thuisbakker? Moeten ze maar een betere prijs kwaliteit verhouding realiseren of meer toegevoegde waarde leveren.

• Esther

Ha die Jaap,

als dit voor het eerst is dat je een broodbakmachine aan gaat schaffen neem dan een goedkoope met niet al te veel ingewikkelde dingen erop wel is het handig als er een beep toon op zit die aan geeft wanneer je de rozijnen of andere dingen die niet gelijk meegaan er in moeten ik heb er eentje van princess en koste nog geen €100, voor recepten zijn er genoeg boekjes en anders mail je me maar ik heb er nog wel een paar veel succes met broodbakken en als het in het begin niet lukt blijf het proberen iedereen kan het!!!!! Groetjes Esther