muffinvormpjes!!!

• stella

weet iemand mischien waar ik van die stevige muffinvormpjes kan krijgen, van bijvoorbeeld hard papier, die niet uit elkaar gaan in de oven!!!!

• Pauline

Hoi

Of harde muffinvormpjes bestaan weet ik niet maar ik heb een andere manier,

Ik weet dat de normale vormpjes in de oven uitzakken door het gewicht van het deeg.

Ik heb een muffinbakplaat gekocht ( is een plaat met kuiltjes)

Daar zet ik dan die gewone vormpjes van papier in en dan zakken ze niet uit en je kunt die plaat ook weer voor allerlei andere doeleinden gebruiken.

Groetjes pauline

• nootje

Muffin vormpjes van hardpappier bestaan wel degelijk, alleen worden deze verkocht door leveranciers van bakkerij grondstoffen, ik weet niet of je die als particulier ook kan bestellen, maar vraag er anders eens naar bij je eigen bakker.

• Jeroen

hoi stella,

Bij de betere kook winkel kun je vormpjes kopen. In Utrecht zit een hele goede. Je hebt ze in verschillende uitvoeringen, maar als je zou kunnen kiezen dan zu ik voor de met teflon beklede gaan. Hier mee heb ik altijd gewerkt en dat gaat prima.

suc6 Jeroen

• geba

deze is o.a. bij de kwantum te koop

Je kan er zeer leuke bak resultaten mee krijgen

ik ben blij dat ik geen papieren vormpjes meer nodig heb want nu kan ik ze altijd zo maken als ik er zin in heb en hoef ik eerst niet te zoeken of ik uberhaupt nog vormpjes heb

suc6