bakkersdochter

• juliette

vaak denken mensen dat het leuk is om de dochter van een bakker te zijn! aan de ene kant is het ook wel leuk, het is eens iets anders dan dat je vader accountant of manager bij n groot bedrijf is maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo fijn dat mijn vader precies dit beroep beoefend! hij moet elke dag vroeg op, komt laat thuis en doordat wij een klein familieberdijf hebben hoor ik vaak uitgebreid de problemen die daardoor ontstaan! zijn er meer bakkerskinderen die hier hetzelfde over denken als ik??

• geba

hoi Juliette

Ik weet er alles van wat het betekend een kleine zelfstandige te zijn want mijn ouders hebben ook zelf een bakkerij het enige verschil is denk ik dat wij het bedrijf aan huis hebben en dat bij jou niet zo is. Mijn ouders zijn dus altijd thuis maar ik ken alle kanten van het laat klaar zijn met werken en soms uit school ook nog moeten helpen omdat mijn ouders anders nog tot ?? in de bakkerij aan het werk zijn. Mag ik vragen hou oud je bent?

Groetjes Geba

P.S. Zou je het leuk vinden om te mailen?

• juliette

hoiii geba! fijn om te horen dat ik niet de enige ben! heb er eigenlijk nog nooit met iemand over gesproken! ik ben 16 jaar, en jij??

• geba

hoihoi

Ik ben 19 ik heb er wel met een paar meiden over gesproken oa een klasgenootje die ook thuis een bakkerij hebben.

Je bent zeker niet de enige waar heeft jou vader de bakkerij?

Wij wonen in het noorden des lands om precies te zijn Boornbergum (Frl.)

Kom jij veel in de bakkerij?

Groetjes Geba

• christo

nie zo mouwe dames bekijk het eens positief , het gras bij de buren is altijd groener ik ben zelf een bakkerszoon en mijn vrouw is een bakkersdochter, hebben nu drie jaar een eigen bakkerij en hebben echt geen spijt groeten christo

• geba

Ik heb er helemaal geen problemen mee hoor christo

Eigenlijk vind ik het heel leuk maar soms vraagt het wel veel van mijn ouders en soms ook van ons omdat we graag met zijn alleen tegelijk klaar willen zijn om dat samen te kunnen eten dan komt het er wel eens op neer dat als ik om 5 uur thuis kom uit school dat ik dan nog een uurtje mee aan het werk moet soms baal ik er wel van maar meestal is het ook erg gezellig

Enne je heb vaak lekkere nieuwe dingen die je dan zelf als eerst mag proeven en rond kerst en sinterklaas is het enorm druk maar heeeeel erg gezellig druk

• Ben

Ben zelf 25 jqaren zelfstadig geweest en als ik weer op de wereld kwam zou ik het zo weer worden. Die uitdaging om telkens wat nieuws te produceren

ook van mijn dochters kreeg ik weleens het verwijt , je bent nooit klaar,maar daardoor zijn ze wel flink zelfstandig geworden.