geel met witte muisjes gezocht

• karin abbink

Hallo,

Vijf jaar geleden hebben we bij de geboorte van onze eerste geel met witte muisjes gehad. Ik wil ze nu graag weer. Helaas heeft onze bakker ze niet meer. Weet iemand waar ik nog geel met witte muisjes kan kopen?

Graag spoedig, want ik ben bijna uitgerekend.

Bedankt, Karin

• adriaan

geel met witte muisjes is eigenlijk voor een meerling ! maar een beetje goede delicatessnwinkel heeft ze nog steeds veel sterkte deze periode.

• paulus

je kunt het bij de firma Van Ham in Hilvarenbeek proberen

tel. 013 5051591

succes

• karin abbink

Hoi Adriaan,

Enig zoekwerk heeft me nog niets opgeleverd. De firma uit de andere reactie heeft ze ook niet meer. Heb je misschien een naam voor mij?

Bedankt, karin

• christa

hoi karin ik weet wel een tel.nr voor je en dat is een bedrijf die het verder uitleverd aan winkels als je die beld kunnen ze je mischien vertellen een adres bij jou in de buurt.sucses! vrg.christa 0165557838 firma Dragee

• karin abbink

Christa,

Hartelijk dank, ik heb ze meteen gebeld. Helaas zijn ze al meer dan een jaar uit het assortiment, dus eventueel winkels nabellen zal ws. ook niets meer opleveren.

In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp, worden het toch roze of blauwe (of misschien nog heel iets anders).

Karin