Hulp & Advies Gevraagd

• Marjolein

Beste Bakkers,

Mijn zus gaat trouwen en ze heeft mij gevraagd haar bruidstaart te maken. Nu heb ik wel veel ervaring met bakken, maar echte taartdecoratie is helemaal nieuw voor mij. Ik vraag dan ook tips en trucs, en vooral adressen waar ik de gereedschappen kan krijgen (spuitmondjes, stekers etc.). Ik heb al gekeken op het suikeratelier.nl maar alles is zo duur; aangezien ik het maar een keer nodig heb hoop ik niet dat me dat drie maandsalarissen gaat kosten. Dus bakkers van Nederland, help mij alsjeblieft en maak mij en mijn zus gelukkig.

groet,

Marjolein

• nienke

welke omgeving?

• Marjolein

Regio Rotterdam

• yuri bezemer

hallo marjolein ik ben yuri bezemer mijn vrouw en ik hebben een zaak in ridderkerk als je in de buurt woont mag je onze bakkerij gebruiken en ik wil je wel helpen met de bruidstaart ons adres is warme bakker bezemer de genestetstraat 46 telefoon 0180429066

• yuri bezemer

hoi marjolein,

wij hebben in ridderkerk een brood en banketzaak mijn man is 16 jaar banketbakker als je wilt kan je bij ons de bruidstaart komen maken wij vragen alleen een vergoeding voor de grondstoffen mijn man staat je met raad en daad bij bel ons op 0180429066 hopen gauw wat te horen groetjes

yuri en diana bezemer