zeefmachine

• Hemmo de Groot

te koop aangeboden : Kemper zeefmachine , een oude doch goed functionerende

zeefmachine voor bloem. Zeer geschikt voor roggebloem.

verkoopprijs 350 euro

• christiaan

goedemorgen,

Ik heb wel interesse, is het er een die van onder gevuld wordt en het bovenaan eruitgooit?

heeft u een fototje?

Als het er een is die het van boven eruitgooit wat is dan de hoogte? ik wil hem namelijk naast een deegkuip zetten zodat de machine het rechtstreeks in de kuip kan gooien.

groet C.Verhoog.

• christiaan

goedemorgen,

Ik heb wel interesse, is het er een die van onder gevuld wordt en het bovenaan eruitgooit?

heeft u een fototje?

Als het er een is die het van boven eruitgooit wat is dan de hoogte? ik wil hem namelijk naast een deegkuip zetten zodat de machine het rechtstreeks in de kuip kan gooien.

groet C.Verhoog.

• Hemmo de Groot

goedenavond,

Aan de voorkant kun je inderdaad een zak bloem storten en aan de achterkant komt het aan de bovenkant er weer uit , de hoogte van de uitstort is 1 meter.

De bloem komt er gezeefd en luchtig uit .Deze machine is juist ook bedoeld om naast de deegkuip te draaien, zodat de bloem rechtstreeks in de kuip belandt.

Wij gaan vrijdag of zaterdag a.s. op vakantie (3 weken).

vriendelijke groeten Hemmo.

• Hemmo de Groot

we zijn inmiddels terug van vakantie , als je nog interesse hebt neem dan even contact met mij op tel 0597 415602 na zes uur.of mail naar hemdegroot@hetnet.nl