ouwel

• Ankie

Hallo allemaal,

Weet iemand of er nog ouwel te koop is in de winkel? Zo ja, waar ?

Ikzelf woon in Canada en stuurde mijn fam. in Nederland eropuit, maar ze kunnen het nergens vinden. Ik bak graag kokosmakronen, maar ben nu bijna door mijn ouwel heen. Had dit via vrienden gekregen en zij hadden het weer van een bakkerij die ermee stopte.

Vast bedankt, Ankie.

• hanno

Misschien dat Primus Ouwelfabriek BV (Blekersstraat 40, 1505 GB Zaandam, tel. 075-6164061) je wil matsen. Zijn de fabriek van allerlei soorten ouwels.

Alvast succes,

hanno

• nienke

Hallo,

Veelal kun je het bij de plaatselijke (banket)bakker wel verkrijgen omdat ze dit zelf ook nog gebruiken voor cocomacronen.

Of voor het maken van schiltjes of eetbare foto's op taarten.

Mocht het niet lukken om het te krijgen laat het dan maar weten, misschien is het een optie om velletjes op te sturen wij gebruiken/hebben vellen op A4 formaat.

Groetjes Nienke

• Ankie

Hai Hanno,

Bedankt, zal er eens achteraan.

Groetjes Ankie

• Ankie

Hai Nienke,

Bedankt voor deze optie. Zal eerst kijken of het via die fabrikant lukt. Anders laat ik weer van me horen.

Groetjes Ankie

• kees

hi anky,

ik heb een bakkery in california en ik ben ook op zoek naar ouwel. ik ga gauw naar nederland (eind september) en zal zien of ik een heel pak opgetuurd kan krijgen.

kees

see www.utopiabakery.com

Ankie schreef:

>

> Hai Nienke,

>

> Bedankt voor deze optie. Zal eerst kijken of het via die

> fabrikant lukt. Anders laat ik weer van me horen.

>

> Groetjes Ankie

• kees

hi ankie,

sinds ik zelf ook op zoek was naar ouwel. heb ik ze maar een brief gefaxt neer de ouwel fabriek in zaandam.

kreeg een email terug en wil je deze graag doormailen als je dat wilt. ik heb nu een source in the USA.

send my een email naar: kdocter107@aol.com en ik kan je de brief die ze mij stuurden door sturen.

my website is: www.utopiabakery.com

en heb je een bakkerij in canada or ben je een hobieist. waar woon je? mijn vriendin woont in BC.