wie wil er 1 1/2 jaar naar california?

• kees/vs

hallo lui,

ben dus weer op zoek naar een banket bakker. het gaat voor anderhalf jaar (langer mag niet van de overheid). ik heb er reeds 4 gehad voor anderhalf jaar en je kunt hun allemaal vragen hoe het is om voor mij te werken. en of het ze bevallen is om anderhalf jaar in amerika te zitten.

je moet volledige zelfstandig kunnen werken. er is weekend werk. je werkt 5 dagen (+/- 38 uur) per week. verantwoordelijkheid kunnen dragen. af en toe mee helpen in de winkel (goed voor je engels) goed met kollega's om kunnen.

ook zul je goede referenties moet hebben.

heb je trek om een “avontuur” aan te gaan laat me het even weten.

het gaat over de periode van 1 july 2007 tot 1 january 2009

www.utopiabakery.com

kees docter

san luis obispo, ca

• EricSpreeuw

Geachte Hr Kees,

Ik ben met een beetje toeval op deze site gekomen en en ben erg geinterreseerd geraakt in de vacature als banketbakker.Ik zal eerst wat over mezelf vertellen.

Mijn naam is Eric Spreeuw, 24 jaar oud en ben woonachtig in hoofddorp(net iets onder amsterdam), ik heb mijn opleiding gevolgt in amsterdam aan het hubertus vakschool en vervolgt met een MBO diploma aan het ROC.

Tijdens mijn opleiding heb ik gewerkt voor een plaatselijke banketbakkerij, vervolgens heb ik gewerkt in een hotel in Amsterdam, en in een fine dining restaurant op de kaaimaneilanden.

Momenteel ben ik werkzaam bij een banketbakkerij in Aalsmeer waar ik werk tot eind mei 2007, en nu lijkt het me wel weer leuk om in een ander land voor een bepaalde periode te werken. Mocht u geinterreseerd zijn dan wil ik graag mijn c.v opsturen.U kunt mij Emailen op ericspreeuw@hotmail.com

Gaarne hoor ik van u

met vriendelijke groet

Eric Spreeuwkees/vs schreef:

>

> hallo lui,

>

> ben dus weer op zoek naar een banket bakker. het gaat voor

> anderhalf jaar (langer mag niet van de overheid). ik heb er

> reeds 4 gehad voor anderhalf jaar en je kunt hun allemaal

> vragen hoe het is om voor mij te werken. en of het ze

> bevallen is om anderhalf jaar in amerika te zitten.

>

> je moet volledige zelfstandig kunnen werken. er is weekend

> werk. je werkt 5 dagen (+/- 38 uur) per week.

> verantwoordelijkheid kunnen dragen. af en toe mee helpen in

> de winkel (goed voor je engels) goed met kollega's om kunnen.

>

> ook zul je goede referenties moet hebben.

>

> heb je trek om een “avontuur” aan te gaan laat me het even

> weten.

>

> het gaat over de periode van 1 july 2007 tot 1 january 2009

>

> www.utopiabakery.com

> kees docter

>

> san luis obispo, ca

• samantha

Hallo,

Ik heb misschien een totaal andere vraag, maar zou je ook bv voor een half jaar stage/werk ervaring kunnen op doen?

Want 1 1/2 jaar vind ik best lang, en zou het graag zo willen proberen

ik ben namelijk al een geruime tijd opzoek naar een leuke banketbakkerij in het buitenland! Alleen het wilt nog niet vlotten.

Ik hoop op antwoorden.

Ps: mochten er mensen zijn die weten of er een speciale site is voor dit soort advertentie's dan hoor ik het graag!

Mvg Samantha Croonen

• Mike

Bent u nog op zoek ,

anders heb ik best wel interesse hierin

Gr mike