Gezocht receptenboek vbob no 9

  • rob

    Ik zoek voor mijn zoon het recepten boek van de vbob no 9.

  • Bobby Bakker

    Welke Druk??Heb uit mijn opleiding nog wel het boek liggen (moet wel ff op zolder zoeken)

  • rob

    Maakt volgens mij niet zoveel uit.

    Hij is blij met iedere druk.

    Stuur maar een mailtje als je het gevonden hebt.

  • kees/vs

    hallo rob,

    ik heb een vbob boek hier liggen en een kollega heeft toen hij op zoek was naar het boek van mij geleend en heeft er een kopy van gemaakt. als dank heeft hij toen ook een cd gemaakt met alles erop.

    ik zou een kopy kunnen maken van die cd maar wil er eerst met je over hebben hoe of wat.

    schrijf me naar kdocter107@aol.com

    kees

    utopia bakery cafe

    san luis obispo, ca 93401

  • Jos

    Als je dat ook voor mij zou kunnen doen zal ik je eeuwig dankbaar zijn .

    Mag ook op cd en wil er heel graag voor betalen .

    M.V.G.

    Jos

  • Jos

    Vergat mail adres bij deze nog even.

    jojolobo44@hotmail.com

  • hans mens

    Gevraagd oude of nieuwe receptenboeken door ex banketbakker die nu met pensioen is en zijn jeugdberoep nu als hobby in de thuissituatie weer wil oppakken.Jos schreef:

    >

    > Vergat mail adres bij deze nog even.

    > jojolobo44@hotmail.com

  • H Bol

    Heb een CD met alle pagina,s van het Boek

    daarnaast zit er een bestand bij met de inhoudsopgave waardoor je direkt naar het recept of de fot gaat

    Te bestellen via :WWW.BANKETBAKKERSCURSUSSEN.NL

  • André

    Ik ben ook op zoek naar het VBOB receptenboek nr 9 de website WWW.BAKKERSRECEPTEN.NL blijkt niet meer te bestaan, ik ben het boek kwijtgeraakt na een brand afgelopen april en kan het nergens meer vinden, Kan iemand mij helpen aan een vervangend (digitaal) exemplaar? ik ben heel benieuw naar eventuele reacties.

  • Lonneke

    Ook ik ben opzoek naar vbob nr 9,

    Mocht iemand deze te koop, op cd of iets anders hebben dan hoor ik het graag.