Bakker gezocht

• Marcel van den Broek

Ambulant bakkers (m/v)

Functieomschrijving

Als ambulant bakker bent u verantwoordelijk voor de vervanging van de bakker/ondernemer tijdens ziekte of vakantie in een van onze Bakker vestigingen.

Functie-eisen

U heeft een afgeronde bakkersopleiding en kennis van HACCP. U heeft geen bezwaar tegen lange reistijden en onregelmatige werktijden. U beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Tevens wordt een flexibele werkhouding verwacht.

Functietaken

bakken van broodproducten

winkel verkoopklaar maken

uitzetten van producten voor de volgende dag

de vracht opruimen

het bijspringen in de winkel tijdens spits

het schoonhouden van de werkruimte

het bijhouden van de HACCP-lijsten

indien nodig het draaiende kunnen houden van een winkel als bedrijfsleider

Aantal uur 36 - 40 uur

Standplaats Rotterdam

Provincie Zuid-Holland

Functie Categorie Verkoop

Opleidingsniveau MBO

• mark braamskamp

Hallo,als u nog op zoek bent naar een amb. bakker,ik ben 40 jaar,24 jaar int.ervaring in bakkerijen/hotels/cruise schip.

Meer info,mbraamskamp@yahoo.com.

B.V.D.

Mark

• Saam

Goedendag,

Ik ben op zoek naar een werk-leerbedrijf aangezien ik in september de opleiding brood en banket ga volgen op één van de ROC's te Rotterdam. Ben hier zelf ook woonachtig.

Mijn vraag is; Is het mogelijk om bij jullie bedrijf voor 4 dagen stage te lopen?

In afwachting op uw reactie.

Vriendelijke groeten,

Saam

• Saam

Mijn e-mailadres is: saam_79@hotmail.com

Dit ter info.

• benjamin

Beste Marcel,

dit is echt zeker wel wat voor mij, ik had al gereageerd via een andere site en toen hadden jullie zeer veel intresse vanwege mijn cv maar kregen geen toestemming om de vacature op dat moment op te vullen. Mischien moeten we nog eens praten, als je contact opneemt zal ik je dat cv sturen, dan weet je waar het over gaat,

groet. Benjamin

• rob paay

hoi als je nog bakker zoekt voor leidinggevende functie of iets dergelijks kun je me bellen groetjes rob heb 25 jaar ervaring, 0643148807

• john

Rob wil je me even contacten kreeg geen contact via bijgeschreven tel nummer .

Kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

John

• Ieke meijer

Heb interesse in deze functie.

Ben 20 jaar ondernemer geweest van een middel grote bakkerij.

Ben in het bezit van alle bakkerij diplomas en HACCP diplomas.

Ben per direct beschikbaar.

Vr gr Ieke

• arnish isrie

beste leke

ik ben opzoek naar iemand die poffertjes kan paken op een bruilofd, het gaat om 150 gasten voor 11mei 2013.

is dit mogelijk?

gr. arnish isrie

• arnish isrie

beste saam

wil je mischien in het weekend extra bijverdienen? ik ben opzoek naar iemand die in het weekend pofftertjes en pannekoeken op bruiloften wil maken.

heb je hier intresen in mail mij dan op arnish_@hotmail.com

gr. arnish