te koop div bakkerij materialen en machines

  • roel72

    Te koop aangeboden:

    vlaaistansen, bavaroiseringen, gebaksmallen, taart en vlaaipannen, oliebollenbak, uitrolmachine, waterkoelers voor draaien van degen, croissantrolmachine, prof. 2 pits gastoestel, lange rvs werkbank, kleine koel-vriescel combi, casio kassa, cakeblikken, rvs zeepdispenser voor jerrycans, gekoelde rvs werkbank, winkel vrieskist met glazen schuifdeksel, slagroomblazer, sanomat slagroommachine

    wanneer je interesse hebt in een van bovenstaande materialen, stuur dan een berichtje. Omschrijving met foto wordt terug gestuurd.

    Wanneer je op zoek bent naar bakkersmaterialen die hierboven niet vermeld staan, laat het even weten, bovenstaande is slechts een greep uit de materialen die te koop zijn.

    Mvrgr Roel Peeters

  • wim

    stuur eens wat foto's en prijzen

  • roel72

    Beste Wim,

    Ik heb nog geen foto's gemaakt, misschien kunt u aangeven wat u zoekt of waar u interesse in heeft, dan kan ik gericht foto's maken. Graag ook even een email adres om de info naar toe te sturen?

    Mvrgr Roel Peeters

  • wim

    sanomat, uitrolmachine, croissantmachine, oliebollenbak

    info@twentrade.nl

  • M. Kebdani

    Beste Roel,

    Ik ben op zoek naar een broodoven. Gasgestookt. Wellicht dat je er een hebt?

    mvg

    Mohammed

  • Jan van snippenberg

    @ twentrade

    Zoek je nog steeds croissantmachine?

    Snippack heeft wel wat staan.

    Gr jan snip (jr)

  • Nelissen

    Beste heer wat vraag U voor deze Vlaaien stans

    Want ik ber er een aan het zoeken

    Heeft U wat foto,s wat U nog heeft

    Ik ben net opgestatr met mijn vrouw hier in het zuiden,

    graag een telefoontje van u kant 0617504171 nelissen

  • marco bemelmans

    Hoi Roel

    Heb je nog de vlaaistans en misschien een oobolmachine….zo ja wat zijn de kosten

    Grtz Marco Bemelmans

  • roel

    Hoi Marco,

    Vlaaistansen heb ik nog. Oliebollen machine heb ik niet wel een oliebollenbak.

    Prijs v/d vlaaistans 175,00 (kosten nieuw 500,00+)

    Foto kan ik hier niet invoegen. Stuur ff een mailtje naar info@bakkerpeeters.nl en ik stuur je de gevraagde foto's toe.

    groetjes roel peeters

  • roel

    Geachte Heer Nelissen,

    Ik heb uw mail niet eerder gezien, waarvoor mijn excuus. Vlaaistans heb ik nog staan. Vraagprijs 175,00 (kosten nieuw 500,00+). Wanneer u interesse heeft, stuur dan een mailtje naar info@bakkerpeeters.nl en ik stuur u foto's toe.

    Met vriendelijke groet, roel peeters