uitdaging gezocht!

  • Ronald

    Vanaf mijn achtste wist ik het, ik zou patissier/banketbakker worden.

    Nu 32 jaar ervaring, en nog steeds oefen ik mijn vak uit met veel passie en plezier.

    Daar ik nooit stil ben blijven staan, durf ik te zeggen dat ik van alle markten thuis ben, van Showstuk tot vanille saus, van Tijgersoes tot parfait, van sorbet ijs tot brownie's, van bonbons tot kletskoppen, van vruchtenblokjes tot cheesecake , etc. etc.

    Ben nu 44 jaar jong, en heb het hoogste hier in Nederland bereikt, toch ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.

    Ik ben een kei harde werker, die er niet voor terug deinst om 14 uur per dag te werken (dat doe ik nu bijna elke dag) maar poedertjes, halffabricaten en instant mixen zijn voor mij taboe.

    Zoekt u een zeer gepassioneerde en ervaren patissier , die ook nog eens een rugzak vol heeft met warenkennis heeft, en u een uitdaging voor mij, laat het dan weten!

    Groetjes,

    Ronald

  • Roel

    Hoi Ronald,

    Ik zal mijzelf even voorstellen: Roel, 28 jaar en banketbakker van beroep. 4 maanden geleden ben ik verhuist naar Noorwegen om hier een ongelooflijke mooie ervaring op te doen in de bakkerij en het land. Inmiddels ben ik flink aan het opklimmen binnen het bedrijf en ben ik gevraagd of ik misschien mensen wist die ons team in de banketafdeling zouden willen versterken. Ik ken genoeg mensen maar niet degene met de juiste ervaring en skills, of die eventueel een buitenlands avontuur aan zouden willen gaan. Daarom is mijn vraag of je geinteresseert bent om in eerste instantie voor anderhalf jaar naar Noorwegen te willen emigreren?

    Groeten Roel

  • Roanald

    Roel Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Ronald,

    > Ik zal mijzelf even voorstellen: Roel, 28 jaar en

    > banketbakker van beroep. 4 maanden geleden ben ik

    > verhuist naar Noorwegen om hier een ongelooflijke

    > mooie ervaring op te doen in de bakkerij en het

    > land. Inmiddels ben ik flink aan het opklimmen

    > binnen het bedrijf en ben ik gevraagd of ik

    > misschien mensen wist die ons team in de

    > banketafdeling zouden willen versterken. Ik ken

    > genoeg mensen maar niet degene met de juiste

    > ervaring en skills, of die eventueel een

    > buitenlands avontuur aan zouden willen gaan.

    > Daarom is mijn vraag of je geinteresseert bent om

    > in eerste instantie voor anderhalf jaar naar

    > Noorwegen te willen emigreren?

    >

    > Groeten Roel

    Hoi Roel,

    Ben wel heel erg benieuwd hoe jij in Noorwegen verzeilt bent geraakt.

    Ik sta er voor over om een stap te wagen!

    Zou ik je mail adres kunnen krijgen?

    Groetjes,

    Ronald

  • Roel

    Ja dat was een hele grote stap om dat te doen maar daar vertel ik graag over.

    roel1985@msn.com stuur me een mailtje en ik zal je wat toelichten.

    Groeten Roel