brood- en banketbakker gezocht

  • Raymond

    Gezocht: brood- en banketbakker, met nadruk op banket, voor ca. 20 uur per week en misschien meer (regio leiden). In ieder geval voor op de vrijdag en zaterdag en 1 dag in de week.

    Het liefst iemand met ervaring en kennis van het (banket)bakkersvak.

  • frank rietkerk

    Raymond Schreef:

    ——————————————————-

    > Gezocht: brood- en banketbakker, met nadruk op

    > banket, voor ca. 20 uur per week en misschien meer

    > (regio leiden). In ieder geval voor op de vrijdag

    > en zaterdag en 1 dag in de week.

    >

    > Het liefst iemand met ervaring en kennis van het

    > (banket)bakkersvak.

    mail me maar

  • Invalbakkermike

    Zit u omhoog met personeel dat op vakantie is? Heeft u een langdurig zieke werknemer? Heeft u een extra paar handen nodig bij de productie van bijvoorbeeld uw paasstollen?

    Mijn naam is Mike de Jong, ik ben een super enthousiaste, creatieve en zelfstandige Allround Brood en Banket bakker, met flink wat ervaring met Nederlandse producten, maar ik heb ook werkervaring opgedaan in Curacao en in Amerika, mijn specialiteit is Rustieke (Desembroden) en andere creatieve producten.

    U kunt mij tegen een scherp Tarief inhuren voor een aantal dagen, weken of maanden, het is maar net voor hoelang u iemand nodig heeft!!

    Email mij als u interesse heeft : mikedejong@zonnet.nl

  • jordan ram

    ik ben al ruim 20 jaar banketbakker en heb ervaring in de diverse afdelingen van de bakkerij. wilt u mijn C.V. ontvangen dan moet u mij even een mail sturen. met vriendelijke groet J Ram

  • Raymond

    Hoi Jordan,

    Mijn mailadres is rvannoort@hotmail.nl. Mail me maar want ik kan niet achter jouw mailadres komen, inloggen lukt niet.

    Met vriendelijke groet,

    Raymond